Andere patiëntbenadering

Polijst uw Praktijk helpt u met het scheppen van een klimaat, waarbinnen patiënten zich prettig en gehoord voelen. Door deze andere patiëntbenadering komt u gemakkelijker achter de wensen van uw patiënten en kunt u de mondzorg verlenen die zij nodig hebben.

De andere patiëntbenadering omvat 2 belangrijke kernpunten:

Meer aandacht en tijd voor de patiënt

Een sterke vertrouwensband met uw patiënten is belangrijk. Dit kunt u bereiken door het gehele team meer tijd en aandacht te laten besteden aan uw patiënten. De gewijzigde rol van uw assistenten hierin is van belang.

Patiënten motiveren

Patiënten dienen te beseffen dat het hebben van een gezond gebit ten goede komt aan de kwaliteit van hun leven en dat zij daarin een keuze hebben. Dit vergt een speciale manier van communiceren. Wij zullen u begeleiden bij het eigen maken van deze communicatieve vaardigheden.

  • onze-werkwijze-andere-patientbenadering-polijst-uw-praktijk.jpg
Scroll naar boven